پیشگیری و درمان خشکی و خارش پوست
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





پیشگیری و درمان خشکی و خارش پوست

پیشگیری و درمان خشکی و خارش پوست

 

ماست یک عامل آبرسان عالی به پوست است که می تواند به مبارزه با خشکی کمک کند. عمل لایه برداری خفیف ماست به از بین بردن پوست خشک و همچنین مرطوب نگه داشتن آن کمک می کند.

اسید لاکتیک موجود در ماست به خلاص شدن از شر میکروب ها یا باکتری هایی که ممکن است موجب خارش شوند، کمک می کند. افزون بر این، ویژگی های آنتی اکسیدانی و ضد التهابی ماست به بهبود خشکی و خارش پوست کمک می کنند.

برای استفاده روزانه، مقداری ماست تازه را روی دست ها، صورت و پاهای خود بریزید و به آرامی پوست را با حرکات دایره ای ماساژ دهید. سپس اجازه دهید به مدت ۱۰ دقیقه به همان حالت باقی بماند و پس از آن پوست را شستشو دهید.

برای استفاده هفتگی، یک ترکیب مرطوب کننده را با نصف فنجان ماست و سه تا چهار قاشق غذاخوری پوره میوه پاپایا رسیده آماده کنید. همچنین، می توانید اندکی عسل و آب لیمو به این ترکیب اضافه کنید. این ترکیب را روی پوست خود بمالید و اجازه دهید ۱۰ دقیقه به همان حالت باقی بماند. سپس، پوست را با آب سرد شستشو دهید.

برای ماسک صورت، چهار قاشق غذاخوری ماست ساده را با یک قاشق غذاخوری کاکائو و یک قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید. این ترکیب را روی صورت و گردن خود بمالید و اجازه دهید ۳۰ دقیقه به همان حالت باقی بماند. سپس پوست را با آب سرد شستشو دهید و آن را خشک کنید. این کار را دو یا سه بار در هفته انجام دهید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : دکتر هانیه نیازی